1. Mes naudojamės Venipak kurjerių teikiamomis paslaugomis.

2. Užsakymų pristatymas visoje Lietuvoje, kurių suma viršija 50 eurų - NEMOKAMAS , iki 50 eurų – 5 eurai.

3. Pristatymo terminas 1-3 darbo dienos.

4. Galimi prekių pristatymo/atsiėmimo būdai:
• prekių pristatymas per Venipak kurjerių tarnybą Jūsų nurodytu adresu,
• prekių pristatymas/ atsiėmimas Jūsų nurodytame Venipak atsiėmimo punkte,
• prekių atsiėmimas Boot IQ salone Malūnų g. 6, Užupyje, Vilnius.

5. Jūs įsipareigojate nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą bei kitą sklandžiam prekių pristatymui reikalingą informaciją (pvz., durų kodas, rakinami vartai, būtinybė atvažiavus paskambinti ir pan.).

6. Jūs įsipareigojate prekes priimti pats arba tai turi padaryti Jūsų užsakymo pateikimo metu nurodytas asmuo. Priimant prekes būtina pateikti galiojantį tinkamą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei Jūs negalite pats priimti prekių, o prekės pristatytos Jūsų nurodytu adresu, Jūs neturite teisės mums reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

7. Jei Jūs užsakymo teikimo metu pasirenkate prekių pristatymą į pasirinktą paslaugos tiekėjo atsiėmimo punktą, Jums taikomas mokestis nurodomas užsakymo suformavimo metu, o detalios prekės pristatymo/atsiėmimo sąlygos bus atsiūstos į Jūsų nurodytą el. pasta arba sms žinute į jūsų nurodytą tel. Nr.

8. Prekes galite atsiimti ir tiesiai iš mūsų salono Malūnų g. 6, Vilnius. Jei norite tai padaryti, prekes reikia atsiimti mūsų salono darbo laiku. Kai prekės bus paruoštos atsiėmimui, apie tai būsite informuoti el. paštu arba Jums apie tai praneš atsakingas darbuotojas telefonu. Atsiimant prekes būtina turėti asmens dokumentą, jog įsitikintume, kad prekes atsiima tas pats žmogus, kuris pateikė užsakymą.

9. Mes Jums pateikiame prekes vadovaudamiesi taisyklėse nurodytais terminais. Šie terminai visais atvejais yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai mūsų sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Jūs esate informuojami apie Jūsų užsakytų prekių trūkumą. Mes turime teisę užsakytas prekes pristatyti atskiromis siuntomis. Patvirtindami šias Taisykles Jūs sutinkate, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju, mes įsipareigojame nedelsiant susisiekti su Jumis ir suderinti prekių (ar jų dalies) pateikimo terminus ir kitas sąlygas. Jei mes nepristatome prekių (ar jų dalies) per papildomą šalių suderintą terminą, Jūs galite atsisakyti užsakymo (ar jo dalies) mus informuodamas apie tai per 2 (dvi) darbo dienas. Anuliavus užsakymą (ar jo dalį) šiame punkte numatyta tvarka, Jums grąžinamos visos Jūsų sumokėtos sumos.

10. Mes esame atleidžiami nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Jums nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų kaltės arba dėl Jūsų kaltės ir (ar) nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių.

11. Prekių pateikimo Jums metu Jūs, arba Jūsų užsakymo pateikimo metu nurodytas asmuo, kuris yra įgaliotas priimti prekes (gavėjas), privalote kartu su kurjeriu patikrinti siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pastebėjus bet kokį siuntos pažeidimą, būtina surašyti pastabas kurjeriui apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą. Jums priėmus siuntą ir (ar) pasirašius siuntos perdavimo – priėmimo dokumente be pastabų, laikoma, kad prekė yra perduota tinkamos būklės, pažeidimų bei prekės (-ių) komplektacijos neatitikimų (tokių, kuriuos galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu) nėra, ir tokiu atveju pretenzijos dėl prekės (-ių) išorinių pažeidimų nebebus priimamos. Pastebėję, kad pateiktos prekės pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė (-ės) yra pažeista (-os) ir (ar) prekė (-ės) yra netinkamos komplektacijos, Jūs privalote tai pažymėti prekės perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant kurjeriui, surašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes esame atleidžiami nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kai tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos (dydžio, spalvos ar kitų matmenų) neatitikimų, kuomet šiuos neatitikimus buvo galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

12. Prekių atsitiktinio sunaikinimo ar jų sugedimo rizika pereina Jums nuo prekės perdavimo Jums momento.

13. Jei remiantis šių taisyklių punktais Jūs neatsiimate prekių per nustatytą terminą ar jų nepavyksta Jums įteikti ir Jūs buvote sumokėjęs už prekes ir jų pristatymą, mūsų atstovai susisiekia su Jumis dėl kito prekių pristatymo laiko ir (ar) būdo. Jei Jūs vis tiek neatsiimate prekių arba nepavyksta Jums jų įteikti pakartotinai, tokios prekės grąžinamos mums, užsakymas anuliuojamas, o Jums grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus mums už atliktus banko pavedimus, bei prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas, ir kitas susijusias išlaidas.

14. Pristatymo kaina Europos Sąjungoje – 15 eur.

15. Kitos šalys - 20 eur.