Dažniausiai užduodami klausimai
Nuolaidos
Kaip gauti nuolaidą?
Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį ir gaukite -10% nuolaidą pirmam apsipirkimui. Prenumeruodami naujienlaiškį, gausite pranešimus apie naujausias kolekcijas, išpardavimus, renginius ir kitą naudingą informaciją.
* Nuolaidos nesumuojamos.
Pristatymas
Per kiek laiko pristatote prekes?
Gavus mokėjimo patvirtinimą, prekės išsiunčiamos tą pačią arba kitą darbo dieną per „DPD“ ir „Venipak“ siuntų pristatymo tarnybas ir Lietuvoje pristatomos pirkėjui per 1-2 darbo dienas.
Jei apmokėjimas buvo atliktas savaitgalį ar ne darbo dieną, užsakymas bus pristatytas per 1-2 darbo dienas, skaičiuojant nuo šventinio periodo pabaigos. Užsakymas siunčiamas nurodytu adresu arba į pasirinktą paštomatą.
Kur mano siunta?
Kai užsakymas bus supakuotas ir išsiųstas, gausite siuntos sekimo numerį savo nurodytu el. Paštu,kuriuo galėsite stebėti savo siuntos kelią. Jeigu siuntos numerio negavote, susisiekite su mumis el. paštu info@oxford.lt.
Ar galiu atsiimti siuntą pats?
Pasirinkus pristatymo būdą „ATSIIMTI PARDUOTUVĖJE“, prekes galėsite atsiimti Oxford parduotuvėje Malūnų g. 6, Vilniuje, jos darbo valandomis, sulaukus pranešimo apie suruoštą užsakymą. Įprastai užsakymas suruošiamas per 24h nuo užsakymo patvirtinimo. Norint atsiimti savo užsakymą fizinėje parduotuvėje, kasoje nurodykite užsakymo numerį.
Grąžinimai
Ar galiu pakeisti prekę?
Taip. Prekę, kurią norite pakeisti, grąžinkite, o pageidaujamą prekę užsakykite iš naujo. Prekės turi būti grąžintos į fizinę „Oxford“ batų parduotuvę adresu Malūnų g. 6, Vilnius, LT-01200. Pristatyti galite savarankiškai arba kurjerių pagalba. Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Prekių grąžinimas
Grąžinti norimas prekes galite per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo. Privaloma grąžinti originalias, nedėvėtas prekes (įskaitant originalią batų dėžę ar kitą prekės pakuotę). Grąžinti prekes galite savarankiškai arba kurjerių pagalba į fizinę Oxford parduotuvę adresu Malūnų g. 6, Vilnius, LT-01200.
Parduotuvės darbo laikas: I-V12-20 val., VI-VII 12-18 val.
Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Pinigų grąžinimas
Prekę grąžinus į fizinę parduotuvę, patikriname ar prekė nedėvėta bei nėra pažeidimų ir grąžiname Jums pinigus. Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios atlikote mokėjimą. Pinigai grąžinami per 14 darbo dienų nuo prekės grąžinimo gavimo.
MANO UŽSAKYME TRŪKSTA PREKIŲ
Jei gavote užsakymą ir jame trūksta prekių, susisiekite el.paštu info@oxford.lt arba tel. +370 601 41833.
MANAU, KAD MANO PREKĖ BROKUOTA
Kilus įtarimams dėl prekės kokybės ar galimo broko, ją reikėtų grąžinti. Tai padaryti galite „PREKIŲ GRĄŽINIMAS“ nurodytais būdais.
Gavę iš Jūsų originalias, nedėvėtas prekes (įskaitant originalią batų dėžę ar kitą prekės pakuotę) irįvertinę prekės būklę, pakeisime į naują, Jūsų pageidaujamą, prekę arba grąžinsime pinigus.
Jeigu 2 metų laikotarpyje nuo avalynės pirkimo datos susidūrėte su gamykliniu broku, kreipkitės el.paštu info@oxford.lt. Prekes reikės pristatyti į fizinę Oxford parduotuvę adresu Malūnų g. 6, Vilnius, LT-01200. Būtinas prekių pirkimą patvirtinantis dokumentas – kvitas arba sąskaita faktūra. Įvertinus situaciją ir paaiškėjus, kad avalynė yra gamykliškai brokuota ir pažeidimas atsiradęs ne dėl natūralaus prekės susidėvėjimo, grąžinsime Jums pinigus.
Kontaktai
Neradote savo atsakymo? Galite mums parašyti el. paštu info@oxford.lt ar paskambinti +370 601 41833